Gmina Bartoszyce
Logo: Urząd Gminy Bartoszyce
zmieniamy się na lepsze

Aktualności

XXXVII sesja Rady Gminy Bartoszyce

 
 O G Ł O S Z E N I E
 
na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
(Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.)
w związku z wnioskiem Wójta Gminy Bartoszyce oraz Radnych Gminy Bartoszyce
z w o ł u j ę
na dzień 17 marca 2020 r. (środa) na godz. 9:00  
 XXXVII sesję Rady Gminy Bartoszyce.
Obrady odbędą się w sali sesyjnej budynku nr 47 w Bezledach
 
 
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Wybór sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Podjęcie:
  1. uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Bartoszyce na lata 2021-2038,
  2. uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Bartoszyce na rok 2021,
  3. uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Bartoszyce,
  4. uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji wielokrotnej dotyczącej masowych szczepień przeciwko wirusowi SARS-COV- 2,
  5. uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej stosowania witaminy D.
5. Zamknięcie obrad.
 
Ww. projekty uchwał oraz materiały dotyczące posiedzenia znajdują się na portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl
Przebieg sesji będzie można śledzić online za pośrednictwem portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl
Wszystkich uczestników informuję, że obrady Rady Gminy Bartoszyce są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.  Informację tę podaję wypełniając dyspozycje art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych).
 
 
Przewodniczący Rady Gminy
                 /-/Wojciech Ferdycz
 

Przyjmowanie odpadów budowlanych

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce
informuje, że przyjmuje odpady budowlane
( gruz, beton z rozbiórek i remontów, gruz ceglany).
 
Odpady będą przyjmowane po osobistym bądź telefonicznym zgłoszeniu pod numerami telefonów:
89 762 64 01 wew. 35., 600 023 533
 
Opady nie mogą zawierać elementów ceramiki (płytki, umywalki), styropianu, foli, karton-gips,tektury budowlanej i innych odpadów budowlanych.
 
Odpady będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zakładu 7:00-15:00.
 

Nabór do prac Komisji Konkursowej

Zarządzenie Nr OA.0050.33.2021
Wójta Gminy Bartoszyce
z dnia 5 marca 2021 r.
w sprawie naboru przedstawicieli organizacji pozarządowych do prac w Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych Gminy Bartoszyce w roku 2021.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.), art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) w wykonaniu uchwały Nr XXXII/225/2020 Rady Gminy Bartoszyce z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie: przyjęcia "Rocznego programu współpracy Gminy Bartoszyce z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym podmiotami ekonomii społecznej w 2021 roku” 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1
W związku z ogłoszeniem w dniu 22.02.2021 r. otwartych konkursów ofert na wspieranie realizacji zadań publicznych Gminy Bartoszyce na 2021 rok ogłasza się nabór na członków do prac Komisji Konkursowej będących przedstawicielami organizacji pozarządowych.
 
§ 2
  1. Ogłoszenie o naborze na członków Komisji Konkursowej stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia
  2. Do ogłoszenia, o której mowa w ust. 1 dołącza się wzór formularza zgłoszeniowego.
 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 


 
Wójt Gminy Bartoszyce
                                                                                          
/-/ Andrzej Dycha

 

Załączniki

Konkurs ofert na wspieranie realizacji zadań publicznych Gminy Bartoszyce na 2021 rok.

Zarządzenie nr OA.0050.26.2021 
Wójta Gminy Bartoszyce 
z dnia 22.02.2021 r. 
 
w sprawie ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wspieranie realizacji zadań publicznych Gminy Bartoszyce na 2021 rok. 
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.  z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 pkt 6, pkt 16, pkt 17 i art. 11 ust. 1 pkt 1,  ust. 2, ust. 3 i ust. 4 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku  publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.) w wykonaniu uchwały 
Nr XXXII/225/2020 Rady Gminy Bartoszyce z dnia 27 listopada 2020 r.  w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Bartoszyce z organizacjami  pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku  publicznego i wolontariacie, w tym podmiotami ekonomii społecznej w 2021 roku” (Dz. Urz.  Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 2021 r., poz. 270), zarządzam, co następuje: 
§ 1. 
Ogłaszam konkurs ofert na wspieranie/powierzenie realizacji poniżej wymienionych zadań publicznych w zakresie: 
1. Upowszechnianie kultury fizycznej w Gminie Bartoszyce z przeznaczeniem  środków publicznych (załącznik nr 1 do zarządzenia) w wysokości 99 000,00 zł na  cel: 
szkolenie sportowe młodzieży oraz organizacja zawodów i rozgrywek sportowych  o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim – 70 000,00 zł, 
organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych dla mieszkańców gminy – 3 000,00 zł, wspieranie działalności klubów sportowych realizujących zadania na rzecz rozwoju  sportu w gminie – 26 000,00 zł. 
2. Upowszechnianie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego z przeznaczeniem środków publicznych (załącznik nr 2 do zarządzenia)  w wysokości 10 000,00 zł na cel:  
edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę, 
tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego (zespołów, sekcji  i grup) oraz zainteresowania wiedzą i sztuką, 
tworzenie warunków dla rozwoju folkloru, a także rękodzieła ludowego  i artystycznego, 
wspieranie działalności zespołów, sekcji i grup amatorskiego ruchu artystycznego, rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych  poprzez organizację imprez i podejmowanie innych działań integrujących  społeczność lokalną (koncerty, festyny, festiwale, wieczornice, warsztaty artystyczne,  przeglądy, imprezy plenerowe, okazjonalne, integracyjne, szkolenia), promujących  region oraz rozwijających talenty artystyczne dzieci  i młodzieży. 
3. Promocja i ochrona zdrowia z przeznaczeniem środków publicznych (załącznik nr  3 do zarządzenia) w wysokości 15 000 zł na cel: 
wspieranie działań profilaktycznych i edukacyjnych w zakresie zdrowia i jego ochrony  - 10 000,00 zł 
promocja zdrowego stylu życia i wspieranie zachowań prozdrowotnych- 5 000,00 zł (załącznik nr 3 do zarządzenia) 
§ 2. Załącznikiem do niniejszego zarządzenia są ogłoszenia konkursowe. 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania. 
 
Wójt Gminy Bartoszyce 
 /-/ Andrzej Dycha
 

Załączniki

XXXVI Sesja Rady Gminy

 
 O G Ł O S Z E N I E
 
na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
(Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.)
z w o ł u j ę
na dzień 26 lutego 2021 r. (piątek) na godz. 10:00  
 XXXVI sesję Rady Gminy Bartoszyce
Obrady odbędą się w sali sesyjnej budynku nr 47 w Bezledach

Proponowany porządek obrad:
  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Wybór sekretarza obrad. 
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z sesji Nr XXXV/2021 z dnia 29 stycznia 2021 r.
  5. Informacja wójta w okresie między sesjami.
  6. Podjęcie:
  1. uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bartoszyce na lata 2021-2038;
  2. uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Bartoszyce na rok 2021;
  3. uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Bartoszyckiego; 
  4. uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Bartoszyckiego; 
  5. uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Bartoszyckiego;
  6. uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Bartoszyckiego. 
  7. uchwały w sprawie zmiany załącznika graficznego do Uchwały Nr XXXIV/241/2020 Rady Gminy Bartoszyce z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy mieszkaniowej w obrębie geodezyjnym Wawrzyny, Gmina Bartoszyce; 
  1. Wolne wnioski i informacje.
  2. Zamknięcie obrad.



 
Ww. projekty uchwał oraz materiały dotyczące posiedzenia znajdują się na portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl 
Przebieg sesji będzie można śledzić online za pośrednictwem portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl
Wszystkich uczestników informuję, że obrady Rady Gminy Bartoszyce są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.  Informację tę podaję wypełniając dyspozycje art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych).
 
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Wojciech Ferdycz 
 

Eko-Komunikat

Czy wiesz, że spalanie odpadów, w tym m.in. plastików w domowych piecach jest niezgodne z prawem? 
Czy zdajesz sobie sprawę, jakie konsekwencje dla zdrowia i środowiska niesie za sobą to negatywne zjawisko?
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami Fundacji PlasticsEurope Polska, przygotowanymi w ramach kampanii pt. „Plastik nie do pieca – piec nie do plastiku”. 
Spalając plastik nie tylko marnujemy surowiec do recyklingu, ale także emitujemy do powietrza pyły i inne szkodliwe substancje, przyczyniając się do zwiększenia zanieczyszczenia powietrza w najbliższym otoczeniu, szkodząc sobie i innym. 
Wszyscy chcemy oddychać czystym powietrzem, zadbajmy o siebie i nasze środowisko!

Segregacja odpadów komunalnych

UWAGA ! 
 
INFORMACJA O KONTROLI W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA  PRZEZ MIESZKAŃCÓW ZASAD PRAWIDŁOWEJ  SEGREGACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH 
Wójt Gminy Bartoszyce informuje, iż na terenie gminy Bartoszyce rozpoczęła się  kontrola w zakresie przestrzegania przez mieszkańców zasad prawidłowej segregacji odpadów  komunalnych. Sprawdzane są pojemniki/worki na odpady zmieszane, czy nie znajdują się  w nich odpady, które podlegają selektywnej zbiórce tj. PAPIER, PLASTIK, SZKŁO,  METAL, PUSZKI, ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI (BIOODPADY),  PRZETERMINOWANE LEKI, CHEMIKALIA, ZUŻYTE BATERIE, ZUŻYTY  SPRZĘT RTV I AGD, ODPADY BUDOWLANE. 
 
DODATKOWO PRZYPOMINAMY, ŻE OPAKOWANIA PO PRODUKTACH  SPOŻYWCZYCH NALEŻY DOKŁADNIE OPRÓŻNIĆ – NIE TRZEBA ICH MYĆ!  WORKI DO SEGREGACJI POSIADAJĄ OPISY JAKIEGO RODZAJU ODPADY  NALEŻY DO NICH WRZUCAĆ! 
 
W przypadku stwierdzenia powtarzającego się naruszenia zasad prawidłowej segregacji  odpadów na danej nieruchomości, wobec właściciela zostanie wszczęte postępowanie  administracyjne w sprawie określenia wysokości opłaty podwyższonej za gospodarowanie  odpadami komunalnymi.  
Przyczyną podjęcia powyższych czynności jest nałożony przepisami Ustawy  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obowiązek selektywnego zbierania odpadów  komunalnych powstających na terenie wszystkich nieruchomości. Prawidłowo i rzetelnie  prowadzona selektywna zbiórka odpadów przez mieszkańców wpływa na zmniejszenie ilości  pozostałych odpadów tzw. zmieszanych, co bezsprzecznie może wpłynąć na zmniejszenie  ponoszonych przez Gminę kosztów. Nieprzestrzeganie przez mieszkańców Gminy zasad  segregacji, czyli wrzucanie do pojemników na odpady zmieszane np. papieru, plastiku, szkła,  metalu bądź odpadów ulegających biodegradacji zwiększa koszty funkcjonowania systemu  gospodarowania odpadami komunalnymi, ponieważ większa ilość odpadów zmieszanych  w sposób bezpośredni przekłada się na wyższy koszt uiszczanych przez mieszkańców Gminy  opłat. 
 
Pamiętajmy, że im większa ilość odpadów komunalnych (zmieszanych) trafia  do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Olsztynie, tym większą opłatę ponosi  Gmina Bartoszyce za ich zagospodarowanie, a co za tym idzie w rezultacie ponosi ją każdy  mieszkaniec Gminy. 
Wójt Gminy Bartoszyce 
 /-/ Andrzej Dycha

 

„Budowa SUW w Łabędniku”

„Budowa SUW w Łabędniku
 
 
Inwestycja pn. „Budowa SUW w Łabędniku” dofinansowana jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
 
 
Całkowita planowana wartość inwestycji– 2 178 016,12 zł
Dofinansowanie – 891 901,00
 
 
Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Łabędniku jest obiektem o strategicznym znaczeniu dla gminy Bartoszyce , obok 3 innych stacji (Bezledach, Tolko i Galinach) będzie zaopatrywał wodę mieszkańców całej gminy. Budynek obecnie zaopatruje w wodę m.in. takie miejscowością jak Łabędnik, Sokolicę, Spurgle, Grudę, Bieliny, Bajdyty i Matyjaszki. Docelowo po modernizacji SUW obsłuży również miejscowości aktualnie zasilane z hydroforni w Maszewach i Kinkajmach.  Inwestycja przewidziana jest do zakończenia w 2021 r.  W ramach inwestycji powstanie kompleksowy budynek stacji uzdatniania wody wraz ze zbiornikiem wyrównawczym na wodę pitną.
 

Nabór na rachmistrzów spisowych

 
 
Ogłoszenie o naborze kandydatów na rachmistrzów spisowych w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań w 2021 r.
Dnia 29.01.2021 r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt  6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 1775 z późn.zm.) – zwanym dalej NSP 2021
Pan Andrzej Dycha – Gminny Komisarz Spisowy w Gminie Bartoszyce ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych, związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.
NSP 2021 będzie przeprowadzony w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.
 
Termin składania ofertod 01.02.2021r. do 09.02.2021r.
 
 
Pliki do pobrania oraz dodatkowe informacje na stronie: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/najnowsze/88/
 
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
  1. mieć ukończone 18 lat,
  2. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  3. posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
  4. posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
  5. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje ogólne:
  1. Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika urzędu gminy w Bartoszyce Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e-learning, a na wskazany w ofercie adres e- mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do tej aplikacji.
  2. Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
  3. Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
  4. Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim zostanie napisany test, w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
  5. Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.
  6. Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia przez WBS poprawności tego wyniku.
  7. Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:
    1. jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
    2. format pliku – JPG,
    3. rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:
      • przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
      • przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
  1. przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych, w zależności od aktualnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową), które zostanie mu przekazane na podstawie protokołu przekazania stanowiącego załącznik do umowy zlecenia;
  2. zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej;
  3. przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie z powodu rezygnacji, zachorowań itp. lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Do złożenia oferty przez kandydata na rachmistrza spisowego można skorzystać z formularza „Formularz – oferta kandydata na rachmistrza spisowego do narodowego spisu powszechnego ludności i mieszkań w 2021 r. (druk do pobrania), zawierającego:
  1. dane osobowe i kontaktowe:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. datę urodzenia,
  3. adres zamieszkania,
  4. numer telefonu,
  5. adres e-mail,
      2. oświadczenie o:
  1. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  2. posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia,
  3. znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
  4. świadomości odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Składanie ofert:
  1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy (11-200 Bartoszyce, pl. Zwycięstwa 2) lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na skrzynkę e-mailową urzędu: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl , platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
          a. w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu;
          b. w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia
              zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail);
          c. w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna
              z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym);
          d. w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
 
       2. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą
           brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
       3. Więcej informacji na temat spisu można znaleźć na stronie internetowej spis.gov.pl oraz w Gminnym Biurze Spisowym w  Bartoszycach
          – nr tel. 893070512, e-mail: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
Gminny Komisarz Spisowy
Wójt Gminy       
Andrzej Dycha
 
 
 
Pliki do pobrania oraz dodatkowe informacje na stronie: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/najnowsze/88/ 
 

XXXV Sesja Rady Gminy

O G Ł O S Z E N I E
na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.)
z w o ł u j ę
na dzień 29 stycznia 2021 r. (piątek) na godz. 10:00
XXXV sesję Rady Gminy Bartoszyce
Obrady odbędą się w sali sesyjnej budynku nr 47 w Bezledach
 
 
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Wybór sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z sesji Nr XXXIV/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r.
5. Informacja wójta w okresie między sesjami.
6. Sprawozdania komisji stałych Rady Gminy Bartoszyce za 2020 rok.
7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych
stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę
Bartoszyce za 2020 rok.
8. Podjęcie:
a) uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej Wieloletniej Prognozy Finansowej
Gminy Bartoszyce na lata 2021-2038;
b) uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Bartoszyce na rok 2021;
c) uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli
przedszkola i szkół prowadzonych przez Gminę Bartoszyce na rok 2021 oraz
maksymalnej kwoty dofinansowania;
d) uchwały w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego pod nazwą Klub
„Senior+”.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.

 
Ww. projekty uchwał oraz materiały dotyczące posiedzenia znajdują się na portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl
 
Przebieg sesji będzie można śledzić online za pośrednictwem portalu eSesja gminabartoszyce.esesja.pl
 
Wszystkich uczestników informuję, że obrady Rady Gminy Bartoszyce są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Informację tę podaję wypełniając dyspozycje art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenia o ochronie danych).
 
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Wojciech Ferdycz

Lokalizacja
Facebook Page Plugin